Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Олендр Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Олендр Т. М. Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: історичний аспект [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 3. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_3_31 Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України.
| 2. |
Олендр Т. М. Факультативний курс англійської мови у контексті підвищення професійних комунікативних навичок студентів-істориків [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_31
| 3. |
Олендр Т. М. Рейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_4
| 4. |
Олендр Т. М. Деякі проблеми використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань студентів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 355-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_45
| 5. |
Олендр Т. М. Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_39
| 6. |
Деркач Г. С. Формування англомовної професійної компетенції у студентів історичних факультетів ВНЗ [Електронний ресурс] / Г. С. Деркач, Т. М. Олендр // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2012. - Вип. 30. - С. 242-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_30_75
| 7. |
Олендр Т. М. Особливості навчання англомовного сленгу майбутніх журналістів на заняттях іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр, І. О. Цар // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(2). - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__4
|
|
|